• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tripeiro.

I am a?

  • Badguy

    Röster: 0 0.0%
  • Inbetweener

    Röster: 0 0.0%

  • Totala väljare
    26

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Hej,

Återkom gärna med feedback om hur du upplevde din affär med mig!

/Philip

(Hälsning till Sylve)
 
Senast ändrad:

Karlro

Breitling
Kanske lite dumt att första posten blir i feedback. Men återkommer med en presentation senare.

Men vill ge Tripeiro ros för en bra affär. Bra kommunikation och snabb leverans.
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Köpt av tripeiro, objektet väl beskrivet, snabb och trevlig kommunikation! Väldigt nöjd, skulle gärna köpa av igen! :)
 

MickeJ

Panerai
Har gjort ett par olika band till Philip, det senaste ett fastsytt band på en gammal klassiker. Philip är en genuint trevlig man som det är enkelt och smidigt att göra affärer med, rekommenderas varmt. 100% GG.
 

Abm

Breitling
Köpte en Citizen av Tripeiro, finns bara gott att säga om honom. Trevlig, hjälpsam och snabb samt ett stort plus för välbeskriven klocka samt väl inpackat!
10/10!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Har gjort en väldigt, väldigt laid back affär med Tripeiro. Det föll sig så att det blev en soft och trevlig konversation över lång tid. Rekommenderas! :)
 
Sålt klocka till @Tripeiro. Från första PMet fram till slutförd affär har allt varit jäkligt trevligt och smidigt. Definitivt 100% goodguy som står för sitt ord och även är mycket trevligt att träffa och snacka lite klockor med. Rekommenderas!
 

kalas

Breitling
Kom på att jag glömde att skriva här, men bättre sent än aldrig.

Köpte en Squale av Tripeiro f2f. Grymt trevlig och kunnig kille. Mycket smidig affär, hade även tålamod när jag fick hjärnsläpp och glömde Swish-koden. :banghead:

Jag gör gärna affärer med Tripeiro igen.
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Köpte en Tissot av Philip. Även om jag krånglade till det många gånger var det alltid bara glada svar och han gav mig rejät med betänketid innan jag bestämde mig helt. Får jag möjligheten kommer jag absolut göra affärer med denne herre igen, 100% goodguy!
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Lätt den bästa säljaren jag haft att göra med.
Ytterst serviceminded och mycket trevlig. Gör mer än gärna affär igen med Philip. Mycket nöjd!
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Sålde (tillbaka) en klocka till herren i fråga. Pengarna på kontot snabbare än väntat och han hade full förståelse för att utomlandsfrakt tar några dagar extra. Mitt omdöme står kvar, 100% goodguy!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Köpte en tank med renoveringsbehov av Tripiero. När det inte gick att få ihop en f2f bjöd han på rek. Snyggt gjort och tanken är fin ut. Tack för affären, en Good Guy!
 

Kral

Omega
2-Faktor
Köpte en vintage-klocka av Tripeiro. Trevligt, bra packat och stort plus för att inkludera bl.a. extract of archives även om det inte stod i annonsen!

110 % goodguy :)
 
Topp