• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Triss i tysk

Maro

Audemars
Helt plötsligt blev jag en temporär samlare av Sinn!

Tre konstiga historier som alla slutade lyckligt.

Började med 657 som jag först ägde några månader då jag fick den i en bytesaffär, sålde den. Ångrade mig rätt snart efter men hade tur då den dök till försäljning igen och då var jag lnte sen att köpa tillbaka den.

Sen har vi U1an. Den jagade jag på tok för länge men lyckades att lösa en från vårt kära grannland Norge. Den satt långt inne med en herrans massa bumpar och hjälp, men nu är den min.

Nu sist kom ett erbjudande om en trevlig UXs. Det fick bli ett trippelbyte sen var den också min.

En liten bild på de tre.



Någon som har tips på var man får tag på svarta spännet till UXs?
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1359152634.121699.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1359152634.121699.jpg
    107.6 KB · Visningar: 316

m_s

Patek
2-Faktor
Mitt svarta monster säger hej! Larvigt nöjd med den




//Micke
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1359187042.959470.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1359187042.959470.jpg
    115.7 KB · Visningar: 213

m_s

Patek
2-Faktor
Maro menar du svart gummiband till UXs? Isf är det enda stället i Sverige för Sinn på Erikssons Urhandel i Sundbyberg. Däremot rätt saftiga överpriser och verkar som sega leveranser (ska själv köpa nytt gummi till min U2S och det ska komma in "när som helst nu" under 2 veckors tid...)


//Micke
 

Maro

Audemars
Ja Sinn har några modeller som lockar! U2 är tung...

Ja det var gummit jag tänkte på, med det svarta spännet.

Kanske inte är till UX men det ser tufft ut.

Stulen bild:
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1359194809.347084.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1359194809.347084.jpg
    32.2 KB · Visningar: 153

m_s

Patek
2-Faktor
Gummi har jag ett över som är kortat och för kort för mig. Det är däremot utan spännet. Hojta om du vill ha!
 
Topp