• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Tropic band, och länkar

seikoswede

Silver
Dags för första bytes/säljesannonsen!

Har inga referenser här ännu men tror det går bra ändå!

Vill gärna sälja dessa eller byta ett eller flera av dessa band mot ett nytt svart 24mm Nato och/eller 24mm Sharkmesh eller liknande mesh. Pengar hit eller dit är helt okej för mig!

Först ut är ett NOS Tropic Sport med 20mm bredd. På insidan av spännet är det stämplat INOX. Banddelarna är ca 65mm (utan spänne) och 105mm. Det står Tropic Sport på insidan.

Pris: 225 kronor SÅLD!!!

Nr 2 är ett 24mm Tropic från Singular. Använt 1,5-2 dagar men är för kort för mina fläskiga handleder. Ser riktigt fint ut. Pris: 55kronor SÅLD!!!!

Nr 3 ett nytt och oanvänt 20mm Tropic från Singular. Pris: 105 kronor.

Nr 4 är en 19 mm NSA flexilänk i rostfritt. Det sitter en fjädrande del inne i låset. Har repor och swirls mm men ser ändå okej ut på armen. Låset har NSA loggan i form av en trekant i en cirkel. På insidan är länken märkt Swiss Made, Steel-Inox och Model Depose.Total längd ihopfällt: 15cm

Pris: 125 kronor

Sist men inte minst är en blästrad Watchadoo "Lumpy" i fint skick. Det finns märken på både lås och länk men den är fin. Just nu har den 24 mm ändlänkar men det följer med 22mm också, plus ett par nya feta bandstift som inte är med på bild.

Pris: 275 kronor

Frakt i vanligt kuvert ingår, REK extra.

Bättre bilder kommer så fort jag hittar laddaren till min kamera.

Eventuella frågor, bud eller skamliga förslag tar vi som PM tack!

F2F i Norrköping kan ordnas.

Tack för titten och tack till forumägarna som ger oss möjlighet att hänga här!

Jim

93lz9HW.jpg

6VND12o.jpg

HxcsiYO.jpg

Tillbaka
Topp