• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tropic band på Omega forums

rogart-63

Patek
Funderade på att ta hem ett 20 mm svart tropic från Omega forums men tycker frakten blir dyr för enbart ett band? Tänkte om här var fler som ville köpa? Tror priset är bra på €25 annars . Banden ser äkta ut ? https://omegaforums.net/threads/genuine-n-o-s-tropic-sport-swiss-made-straps.29564/
Är vi en 3-4 stycken så bör det bli hysfat billigt i frakt? Även om man ska lägga på 7 kr till för frakt i Svedala .
Vad säger ni?
 

jabla

Sarlacc
Funderade på att ta hem ett 20 mm svart tropic från Omega forums men tycker frakten blir dyr för enbart ett band? Tänkte om här var fler som ville köpa? Tror priset är bra på €25 annars . Banden ser äkta ut ? https://omegaforums.net/threads/genuine-n-o-s-tropic-sport-swiss-made-straps.29564/
Är vi en 3-4 stycken så bör det bli hysfat billigt i frakt? Även om man ska lägga på 7 kr till för frakt i Svedala .
Vad säger ni?


Jag tar ett vitt 20mm om det blir beställning.
Kan tänka mig ett max slutpris på 300:-
 

rogart-63

Patek
Det översta är electric blue . @MacRulez4ever Och det undre petrol blue som bara finns i 18 mm
173546-0ab9c08df90a90a6374fd6f674e05326.jpg
 

rogart-63

Patek
Om det blir beställning så är jag sugen på ett svart 20 mm.
Visst blir det beställning . Jag har haft kontakt med säljaren och alla storlekear och färger finns hemma . Han skickar på måndagar . Så innan dess bör en order ha lagts . Kan vi säga deadline lördag eller söndag kväll ? och jag förhandsbokar dom som redan lagt in om intresse? Om det går?
 

rogart-63

Patek
Jag gör som jag brukar . Jag står för summan tills banden är hos mig . Kräver sen in pengar med hjälp av gorillor från HA . Nä bara skojar . Jag skickar betaluppgifter innan jag postar . Tror inte det landar på några 300:- heller .Snarare under .
 
Topp