• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Trycktestare Bergeon 5555/98

hankok

Basic
Pris
4500kr
Returpolicy
Ja
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump: 4000kr
Hej, säljer min trycktestare från Bergeon som jag köpte våren 2021 ifrån cousins.uk. (Kvitto finns) Den har använts väldigt sparsamt och är i fint skick. Den kommer med låda och manual. Den testar 2 klockor samtidigt upp till 3ATM (30m).

Det enda som finns att anmärka på är att den silvriga ventilen man trycker ner för att släppa på trycket måste vara centrerad inför varje test. Annars läcker den luft.
3CF00917-A85F-4C64-B7CD-2D58F3400C1D.jpeg

Problemet fanns där redan när jag fick hem den. Men då jag verkligen var i behov av en trycktestare och det inte störde mig allt för mycket, ville jag inte ödsla tid genom att skicka tillbaka den och behöva ta snacket med support etc.

Inköpspriset inkl moms landade på strax över 8000kr. Jag tänker mig 4500kr + frakt. Betalning via Swish.
FD8BC07A-AEB0-4CC9-9F62-041A6ABAEE0E.jpeg

Tillbaka
Topp