• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TUDOR öppnar Shop-in-Shop på KRONS. Live-tråd från VIP Event 7/11

KRONS

Företag
Forumsponsor
Pledge Member
Bästa Klocksnackare!

Vi på KRONS är väldigt glada att snart slå upp portarna till vår nybyggda TUDOR Shop-In-Shop! För att fira vill vi gärna lotta ut fem stycken platser till vårt VIP-Event den 7/11 som vi arrangerar tillsammans med TUDOR och Nymans Ur 185.

För att delta i utlottningen postar du bilder på din TUDOR här i tråden och även på instagram där du taggar och följer krons_stockholm . Vinnarna meddelas här i tråden under TudorTorsdagen den 31/10.

Stort lycka till och väl mött önskar teamet på KRONS!

Tudor Shop.jpg

Tudor.jpg

Senast ändrad:
Tack för fina bilder! Påminner om tävlingsreglerna: För att delta i utlottningen postar du bilder på din TUDOR här i tråden och även på instagram där du taggar och följer krons_stockholm . Vinnarna meddelas här i tråden under TudorTorsdagen den 31/10.

Lycka till!

Det var ju F-n att jag inte var kvar i Sverige.
Men jag får trösta mig med att jag var diskvalificerad för denna tävling ändå.

Och vad är väl ett Tudorevent på Krons förutom riktigt j-vla kul på alla sätt&vis?

Stort Grattis till den som nu vinner!

Tillbaka
Topp