• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor 20300 Chronograph(SÅLD), Breitling Seawolf(SÅLD)

Mattan

Panerai
Suget efter en dyrare klocka ökar så jag gör ett försök att dumpa ett par klockor.

Breitling Seawolf Titanium. 44mm, 18mm tjock 3000m WR.
Kommer på original titanlänk med länkar tillräckligt för en ganska tjock handled. C:a 2003:a, ina papper eller box men värderingsintyg från Kaplans(av förre ägaren) och äkthetsintyg från Schiölds ur(som jag köpt). I samband med äkthetsintyget ruckades även klockan och den håller tiden inom några sekunder/dygn.
Lite repor och ett par dingar här och där men i gott skick.Kronan har fått ett par smällar, försökte fånga det på bilden.
Även någon liten "repa" i AR behandlingen om man kollar i en speciell vinkel men inget man tänker på.
Superfin Toolklocka för pengen!!
Kan skicka med lädret på bilden, (Rios Tornado med Steinhart viklås) och ett Gummi strap(Fick med det när jag köpte men oklart om det är äkta, ser äkta ut men känns lite styvare än de Breitling gummiband jag känt på innan)
11000:- med rekad frakt *SÅLD*

Tudor 20300 Chronograph i mycket bra skick.Köpt på forumet för ett tag sedan. En ding i bezeln vid kl 7 annars inget att anmärka på. Funkar som den ska, har inte kollat gången exakt men känns som den håller tiden bra. är ju ganska ny så det borde inte vara nägra problem. Skruvad krona och skruvade Chronoknappar.
41mm utan krona, ETA 7750.
Kommer på läder med inner/ytterbox, instr bok och öppet cert.
8500:- med rekad frakt SÅLD

f2f i göteborsområdet funkar med
 

Bilagor

  • B1.JPG
    B1.JPG
    16.2 KB · Visningar: 945
  • B2.JPG
    B2.JPG
    11.9 KB · Visningar: 926
  • B3.JPG
    B3.JPG
    16.7 KB · Visningar: 926
  • B4.JPG
    B4.JPG
    15.6 KB · Visningar: 918
  • B5.JPG
    B5.JPG
    13 KB · Visningar: 939
  • B6.JPG
    B6.JPG
    10.8 KB · Visningar: 924
  • T1.JPG
    T1.JPG
    10.5 KB · Visningar: 921
  • T2.JPG
    T2.JPG
    15.8 KB · Visningar: 928
  • T3.JPG
    T3.JPG
    12.4 KB · Visningar: 926
  • T4.JPG
    T4.JPG
    15.5 KB · Visningar: 923

Mattan

Panerai
Re: Tudor 20300 Chronograph 8500kr, Breitling Seawolf(SÅLD)

Seawolf SÅLD

Tudor kvar, grymt fin Chronograph för en bra peng!!!
 
Topp