• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor 79090 BLÅ

l.smallbone

Cartier
2-Faktor
Till salu är denna underbara Tudor Submariner 79090 uttagen strax innan EM-sommaren 1992. En klockmodell som väl nu förtiden knappas behöver någon närmare presentation. Just detta exemplaret är som sagt uttaget -92 och har den härliga mörkblå tavlan och insert. Klockan är i, enligt mig, gott skick men givetvis med en del hairlines såklart. Det enda större är att det saknas lite lume på sekundvisaren. Dock inget man noterar om man inte kolla noggrant. Klockan servades på Bergströms i juli i år för 6000:-, kvitto på det finns och det är två års garanti på arbetet. Länken är en 78500 också den i bra skick, relativt tight och utan några större skavanker. Tudormärket på spännet är högt och tydligt. Kommer med original inner- och ytterbox samt kvitto på det ursprungliga köpet och diverse servicekvitton.

Priset/bytesvärdet sätter jag till 30000 kr och då bjuder jag på REK frakt. Banköverföring är att föredra. För f2f är det Gbg/Borås eller norra Bohuslän som gäller. Intressanta byten är framförallt Hublot men också Rolex GMT eller TT subar. Pm för fler bilder och om det är något ni undrar över :)
image.jpg


image.jpg


Och såhär go är den på jubilee..
image.jpg


Edit: adderade en bild.
 
Senast ändrad:
Topp