• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Tudor 79090 sub 19.700(typ) toksnabbt svar behövs!

KMS

Rolex
Slänger ut en specialare.

Köpte denna lite snabbt å lätt. Utan att kolla allt för noggrant.

http://www.ebay.it/itm/TUDOR-ROLEX-...O-/321681282002?ssPageName=ADME:X:RTQ:IT:1123

Efter lite betänketid och när jag insett att länken med stor sannolikhet inte är äkta. Kontaktade jag säljaren å han är beredd att ta tillbaka klockan.

Dock fick jag ju den till ett helt ok pris 19.7k eventuellt att priset kan närma sig 19 om jag tar säljarens bud om en liten sänkning. Jag säljer den följdaktligen för exakt samma pris som jag får om jag måste skicka tillbaka den. Av den enkla anledningen att jag föredrar att skicka inom Sverige.

Så priset är någonstans vid 19-19.700 (ish).

Skickar med länken men se det som en Head only då det är oklart med äktheten plus en tudor låda som kom med plus ett extra bezelinsert.

Detta är en tidig modell från 1989 typ, med en bakboett märkt med 76100. Vilket efter lite googling mycket väl kan stämma och vara original, men där är mina källor enbart från andra internetforum.

img_3229-jpg.119189


Kan ta fler bilder vid behov(kort annonstid så finns det ett riktigt snabbt intresse så postar jag hur många bilder ni vill), finns ju ett par i annonsen. Svarar gärna på frågor.

Har inte klockat den, men känns som den diffar typ 1 minut på 24 timmar.
Okänd servicehistorik följdaktligen.

Jag redovisar alla priser och dylikt till eventuell köpare.

Inga returer, ingen garanti. Som sagt skickar tillbaka den annars.

Erbjuder full transparens och berättar gärna hela historien för den som vill lyssna.
 
Topp