• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Tudor 79220R

Pris
28000
Returpolicy
Efter överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Till salu är min tudor black bay röd, 79220R.
Aka, Rose, smiley, ETA, kärt barn har många namn.

Klockan kommer full set, låda, certifikat och original tudornato. Har även ett Forstner jubilee som ingår.

Klockan är utplockad 2014 och jag har haft den sedan 2019.

Klockan är i bra skick för sin ålder, i min ägo hsr den tickat på väl inom cosc och inte haft några problem med gångresserven.


Klockan är i bra skick, swirls finns men inga djupa repor. Länken har såklart mer slitage än klockan men den är också i bra skick. Jagtänker att bilderna beskriver skicket bäst, önskas fler bilder går det självklart att lösa!
Värt att notera är ett litet märke under taket av 2’an i ”20” på vridringen. Det märket är lätt att missa (positivt!) men vill såklart vara öppen med det.

Följer även med en steel reef easy link. Den är inte monterad då den inte passar perfekt, länken är lite mindre än vad den ska vara.

En annan forummedlem löste detta med en bricka på varsin sida om länken. Jag tyckte den fungerade ok utan men beslutade att ta av den nu inför försäljningen.
Bild på detta finns.

Säljes i första hand f2f i Stockholm till medlem med bra referenser, kan skickas mot förskottsbetalning.

Tack Klocksnack för annonsplats!
 

Bilagor

  • IMG_6380.jpeg
    IMG_6380.jpeg
    379.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_6385.jpeg
    IMG_6385.jpeg
    360.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_6384.jpeg
    IMG_6384.jpeg
    434.1 KB · Visningar: 1
  • IMG_6383.jpeg
    IMG_6383.jpeg
    426.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_6382.jpeg
    IMG_6382.jpeg
    444.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_6381.jpeg
    IMG_6381.jpeg
    411.1 KB · Visningar: 1
  • IMG_6386.jpeg
    IMG_6386.jpeg
    452.3 KB · Visningar: 1
  • IMG_6389.jpeg
    IMG_6389.jpeg
    371.2 KB · Visningar: 1
  • IMG_6390.jpeg
    IMG_6390.jpeg
    298.2 KB · Visningar: 1
  • image0.jpeg
    image0.jpeg
    267.7 KB · Visningar: 1
  • IMG_4365.jpeg
    IMG_4365.jpeg
    499.4 KB · Visningar: 1
Topp