• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad (Ny prisbump 2/6) Tudor 79260P - Panda

Kakerolf

Omega
Pris
40000 SEK (OBRO)
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag köpte denna klocka i mars från en professionell handlare på C24, men nu får den vandra vidare.

Skicket på boetten är mycket fint utan några iögonfallande repor eller liknande. Även länken är i fint bruksskick.
Detta är en av de senare varianterna som har Tudors märkningar på boetten och länken. Kommer med låda, ytterlåda och garantikort.

OBS! Sedan några dagar verkar funktionen för att ställa om datumet med kronan ha slutat fungera (slår dock över som det ska vid midnatt). Tyvärr vet jag inte vad det kan bero på då den i övrigt fungerar väldigt bra.
På grund av detta har jag satt priset lite lägre för att skapa utrymme för eventuella servicekostnader.

Klockan finns i området kring Trollhättan, ca 45 minuter norr om Göteborg. Kan mötas upp på allmän plats alternativt skickas mot förskottsbetalning (via Swish).
Vissa (del)byten kan vara intressanta, främst då den senaste Seamastern med vit tavla och svart bezel eller en svart Aqua Terra.
Mina referenser på forumet finns i denna tråd.

Tack till KS för annonsplats och ett toppenforum!
1.jpg

2.jpg

4.jpg

7.jpg

6.jpg
 
Topp