• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor 79280 Prisbump 14/7

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Hej,

Jag säljer nu en riktigt fin Tudor 79280 åt en kompis som vill ha en Pelagos. Klockan är som sagt i riktigt fint skick även om det såklart finns märken (dock inga betydande dings).

Klockan kommer med alla tillbehör och är alltså fullset. Vidare kommer den med dubbla tavlor. I tillägg till pandatavlan som sitter på följer också inverted panda med. Kronan byttes på Nymans ur nyligen för 1800kr (kvitto finns).

Pris: 24900:- nu 23900:-
Bytergärna mot Pelagos. Gärna F2F i Stockholm men frakt är ok till medlemmar med goda referenser. Jag går i god för min kompis och har flertalet referenser (fler än i Goodguytråden)

48h returrätt om något ej stämmer med beskrivningen.

Riktigt trevlig sommarklocka!
IMG_5269.JPG
IMG_5272.JPG

IMG_5260.JPG
IMG_5262.JPG
IMG_5263.JPG
IMG_5264.JPG

IMG_5271.JPG

Samt en stulen bild på den inverterade pandan:
IMG_5273.JPG

Tack KS!
 
Senast ändrad:
Topp