• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor 79280P- prissänkt till 20k!

audotcom

Panerai
Hej!
Lägger ut min Tudor, suget på att testa ny klocka kommer krypandes.
Klockan är uttagen 2004 hos f.d Douglas Krook i Malmö av förra ägaren som plockade ut den ny. Servad senast juni -13 på Bergströms ur i GBG. Enligt förra ägaren så gick den +/1-2s, vilket jag inte betvitvlar alls då jag upplever att den går super. Aldrig varit något problem med den. "P" vilket innebär polerade bandhorn och mttlänkar. Urverket är ETA 7750. Finns lite swirls (vilket är oundvikligt) och märken efter bandbyten men annars i kalas skick. Ett orginal Tudor läderband följer med. Även ett Tudor viklås fås med. Märkte härom dagen när jag vred upp den manuellt att den växlar datum 3-4h senare än kl 00:00. Uppdatering: Svarta tavlan och det svarta läderbanden är sålda, sänker därför priset!
Priset sätter jag till: 20k! Och då bjuder jag på rek frakt om den ska skickas, alt F2F Stockholm / Södertälje eller närområden.
Retur: Är köparen inte nöjd av någon anledning så returneras klockan inom 24h på samma sätt som den skickades, och såklart i samma skick. F2F ingen retur.

Öppen för byten, intresserad av det mesta. Rolex, Breitling, IWC, Omega, Oris, Tudor, vad vet jag. Hör av dig vad du har!
Vid frågor och funderingar, dra självklart iväg ett PM till mig:)

Referenser finns i Good/Badguy tråden..

Låter bildkavalkaden tala för sig själv:

IMG_4610.JPG
IMG_4542.JPG
IMG_4596.JPG
IMG_4544.JPG
IMG_4609.JPG
IMG_4594.JPG
IMG_4612.JPG
IMG_4611.JPG
IMG_0726.JPG
IMG_0729.JPG
IMG_0730.JPG
IMG_0731.JPG
IMG_4304.JPG
IMG_0732.JPG


IMG_0718.JPG
IMG_0719.JPG
IMG_0720.JPG
IMG_0721.JPG
IMG_0722.JPG
IMG_0723.JPG
IMG_0724.JPG
IMG_0733.JPG
IMG_0734.JPG

Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp