• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor 79733 half gold / twotone

Enrico

Basic
2-Faktor
Fick äntligen möjligheten att testa denna nu efter en hel del letande och blev riktigt förtjust! Vad tycker folket om den? Någon som har reflekterat över den och vad tror ni om den? Någon som vet när den kommer till svenska butiker eller hur de ser ut? Och prisbild?

Berätta gärna åsikter

Bilagor

• IMG_2191.JPG
    IMG_2191.JPG
    155.2 KB · Visningar: 393
  • IMG_2184.JPG
    IMG_2184.JPG
    140.4 KB · Visningar: 369
Om det inte är massivt guld så kan man lika gärna låta bli.
Håller med dig till del. Guldpläterad går bort, Tudors lösning (gammal metod) tycker jag är bra. Man håller nere priset och kommer inte ha något fult avskavt guld under hela klockans livslängd. Skulle inte kännas bra på en Rolex eller annan klocka i samma prisklass men på en Tudor funkar det tycker jag.

Senast ändrad:
Jag tycker att klockan är fin i sig och att den nitade länken är fräck. Dock drar låset i stål ner helhetsintrycket
IMG_20170901_102507.jpg

Jag tycker att klockan är fin i sig och att den nitade länken är fräck. Dock drar låset i stål ner helhetsintrycket
IMG_20170901_102507.jpg
Där sa du det, "fräck". De har gjort länken för att vara "fräck", väldigt ickecool om du frågar mig, snarare keff än fräck.

Shockar mig själv lite och säger det men den första modellen av BB som jag ändå dissade sönder efter att jag provat den spöar skiten ur dessa sellout-modeller.

Tillbaka
Topp