• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor BB 79350 Chronograph Prisbump 10/9

fplteknikern

Omega
2-Faktor
Pris
33000SEK
Returpolicy
Full retur inom 24h om objektet ej är som beskrivet.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

BEFINNER MIG I STOCKHOLM TIS-ONS FM.
Prisbump
31500kr

Säljer en Tudor Black Bay Chronograph som är knappt ett år gammal. Uttagen 2018-10-18 från Krons Ur i Stockholm.
Klockan säljs som full set med både ytter- och innerbox, stämplat cert, manual, original läderband och original länk. Länken var oanvänd tills jag köpte klockan i maj. Har provat att montera länken och burit klockan en handfull gånger sen dess.

Skicket bedömer jag som väldigt gott, bortsett från ett litet skrapmärke på ena sidan av boetten. Det syns endast i vissa vinklar, men finns ändå där.

Klockan finns i Linköping för F2F affär, men jag ska till Stockholm under nästa vecka så kan ta med den för eventuell försäljning.
Kan skicka klockan men då ska pengarna vara på mitt konto innan jag skickar den.

Endast Swish som betalmedel!

Byten: Kan tänka mig att byta mot en Tudor BB58 med originallänk.
IMG_1800.jpg
IMG_1437.jpg
IMG_1448.jpg
IMG_1450.jpg
IMG_1796.jpg
IMG_1792.jpg
 
Senast ändrad:
Topp