• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Tudor Tudor BB Chrono panda

urbanclark

Basic
2-Faktor
Pris
39000 sek
Returpolicy
Nej, fortfarande under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Då var det dags för denna panda i fint bruksskick att hitta ny ägare. Fullset och är utplockad av mig januari 2023 från AD så finns gott om garanti kvar. Har mestadels levt på läder eller gummi eftersom jag aldrig riktigt fick länken att passa perfekt och skulle därför säga att den (länken) är väldigt nära nyskick.

I övrigt har klockan använts i rotation med andra och bristen på handledstid, främst efter jag slant på köpknappen för en annan kronograf, är den största anledningen till att den får lämna. Har inte upplevt några gångavvikelser och både datumväxling och kronograf fungerar som förväntat.

Sedvanliga hairlines finns på de polerade ytorna, en ding på stålringen mellan kl 11 - 12, en extremt liten "inbuktning" kl 4 (väldigt svår att fånga på bild) samt ett litet märke kl 2 i ytterkant på bezel insert. Har försökt ta så tydliga bilder som möjligt men finns det fortfarande oklarheter är det bara att hojta till!

Specs:
Diameter: 41 mm
Bandhornsbredd: 22 mm
Höjd: 14.4 mm
Längd (lug to lug): 50.1 mm
WR: 200 m
Glas: Safir

Swish is king och kan skickas på köparens bekostnad efter erlagd betalning. Som sagt, bara att höra av dig om du har frågor eller funderingar :)

Mina referenser hittar du här , har även externa om så önskas.

20530.jpg
10251.jpg
10248.jpg
20519.jpg
20529.jpg
20508.jpg
20503.jpg
20502.jpg
20501.jpg
20500.jpg
20499.jpg
20498.jpg