• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor BB GMT på länk i grymt skick

Noxin

Omega
Pris
35900
Returpolicy
Ingen retur, klockan under garanti ett bra tag till
Bilder Skickat
  1. Ja
Denna fantastiska klocka får mindre tid på handleden än vad den förtjänar. Jag är andra ägaren, köpt på Svensk AD i Maj 2019 och jag köpte den i Juni. Märkte att den hade lite konstig uppvridning så den fick åka på semester till Tudor och kom till baka till mig efter 2 månader med nytt urverk. Har haft den på gummi (som också ingår) så metallänken är nästan helt i nyskick. Klockan i sig har inga dings och väldigt lite smårepor.

Screenshot 2020-03-10 at 11.34.41.png


  • Tudor Black Bay GMT
  • Ref. 79830RB
  • 41mm
  • In-house-kaliber MT5663 som COSC-certifierat med 70 timmars gångreserv
  • Fullset. Allt som följer med vid nyköp. Listpris 40 460:-
  • Inga avvikelser, går som den ska.
Klockan finns i Göteborg och kan så klart skicka men helst F2F om det finns möjlighet.

Potentielt byte skulle kunna vara någon finare Quartz beater. Typ Breitling Colt Skyracer, Grand Seiko Quartz eller någon Solar Prospex.

Väl mött!
Screenshot 2020-03-10 at 11.35.07.png
Screenshot 2020-03-10 at 11.35.31.png
Screenshot 2020-03-10 at 11.35.20.png
Screenshot 2020-03-10 at 11.35.45.png
Screenshot 2020-03-10 at 11.35.00.png
 
Topp