• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tudor BB Röd - Bildtung.

Jeser90

Diamant
2-Faktor
Hej!

Gör en intressekoll över min fina Tudor BB Röd, uttagen Sep-2015.
Mycket trevlig klocka, i fint skick. Finns lite märken efter bandbyte, inget som stör när den väl sitter på armen eller som en liiten polering skulle ordna ( tycker bilden förstärker märkena ), finns även ett litet märke på vänster sida om kronan. Inte heller det något som stör enligt mig.

Klockan kommer fullset med papper och 2st boxar som syns på bild. Länk, Tudors egna nato samt att jag slänger med ett snyggt matchande rött Zulu. Även äkthets/- värderingsintyg finns.
Håller tiden kanon, inte ställt om den sedan jag mottog den i December-16 av annan forummedlem.

Tänker mig ett sälj/bytesvärde på 19.000:- inkl. REK/VÄRDE ( Är det helt fel så tar vi det i PM. )
Retur enligt Ö.K. men bör inte behövas men det kommer vi överens om.
Byten som kan vara aktuella är Till exempel- Rolex OQ eller annan trevlig Rolex. Sjöö Sandström. Breitling Aerospace Avantage. Omega AT, Men ös på med förslag då jag är öppen för att testa olika modeller. Mellanskillnad tar vi i PM.

Finns i Skellefteå för F2F men även Umeå funkar.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg

Tack Klocksnack för ett grymt forum med möjlighet för annonsering.
Skulle jag få kalla fötter så tar jag mig friheten att kunna dra tillbaka annonsen, dock ej under pågående affär.

Prutning, frågor och bytesförslag tar vi i PM :)
Ha en fin Fredag och start på helgen!

Med vänlig hälsning
Jesper

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp