• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor BB & Rolex SD - Basel news

Ernesto

Patek
2-Faktor
Finns nu på Bergströms Ur i Göteborg. Köp de, innan det är för sent...

image.jpg
image.jpg
 

Jonaz

Rolex
Sluta fluffa! Ut med språket!

Seadwellern var rysligt gedigen, något hög då den både byggde neråt med verket och uppåt med högt glas som gick över bezeln. Clean som tusan. Men för pluttig för mig.

Blå black bay, störde mig på den matta tavlan. Kändes helt livlös. Snygga index dock. Den jag provade var på läder och det tilltalade inte mig alls. Blev personligen lite besviken då jag gillar hur den ser ut på bild.

Var inte missnöjd alls när jag gick därifrån med min tudor heritage chrono på armen.


iPhone | Tapatalk
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Seadwellern var rysligt gedigen, något hög då den både byggde neråt med verket och uppåt med högt glas som gick över bezeln. Clean som tusan. Men för pluttig för mig.

Blå black bay, störde mig på den matta tavlan. Kändes helt livlös. Snygga index dock. Den jag provade var på läder och det tilltalade inte mig alls. Blev personligen lite besviken då jag gillar hur den ser ut på bild.

Var inte missnöjd alls när jag gick därifrån med min tudor heritage chrono på armen.


iPhone | Tapatalk

Fanns inte BB på länk inne?
 
Topp