- Pris
- 32500
- Returpolicy
- Under garanti - Ingen
- Bilder Skickat
- Ja
Hej KS,
2019-06-23: Såld! Tack köpare och KS för ett fantastiskt forum!
2019-06-12: Nu även till försäljning!
Tänkte kolla intresset för byte mot min Tudor BB 58. Den är uttagen från svensk AD i maj 2019, men vi kommer i helt överens så jag lägger upp den och testar om det finns några intressanta byten. Väldigt få spår efter användning, på sin höjd någon hairline men inga dings eller repor. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka klockan. Affär F2F i Stockholm, förvaras i bankfack så behöver någon dag på mig vid ev. affär.
Full set med box, ytterbox, cert, instruktionsböcker, hangtag och inköpskvitto.
Pris/Bytesvärde: 32500:-
Intressanta byten: Primärt Rolex 114060 med pengar från mitt håll. Annan Rolex, ev 116610LN kan även vara aktuellt.
PMa eventuella frågor!
/F
2019-06-23: Såld! Tack köpare och KS för ett fantastiskt forum!
2019-06-12: Nu även till försäljning!
Tänkte kolla intresset för byte mot min Tudor BB 58. Den är uttagen från svensk AD i maj 2019, men vi kommer i helt överens så jag lägger upp den och testar om det finns några intressanta byten. Väldigt få spår efter användning, på sin höjd någon hairline men inga dings eller repor. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka klockan. Affär F2F i Stockholm, förvaras i bankfack så behöver någon dag på mig vid ev. affär.
Full set med box, ytterbox, cert, instruktionsböcker, hangtag och inköpskvitto.
Pris/Bytesvärde: 32500:-
Intressanta byten: Primärt Rolex 114060 med pengar från mitt håll. Annan Rolex, ev 116610LN kan även vara aktuellt.
PMa eventuella frågor!
/F
Senast ändrad: