• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Tudor BB58 GMT

Lauda

Diamant
2-Faktor
Pris
48000
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Till salu min BB58 GMT.

Info:
•Ref: M7939G1A0NRU-0001
•Uttagen av mig 2025-10-31 hos svensk AD
•Fullset inklusive kassakvitto
•Skick: Under dessa fyra månader som jag ägt klockan har den används väldigt lite och mycket varsamt. Enstaka hairlines. Inga dings.
•Byten: jag är ute efter försäljning då jag inte vet vad jag vill ha härnäst. Men jag lyssnar gärna på bytesförslag. Marathon Navigator (moderna varianter) och CWC SBS (kvarts) är alltid intressanta delbyten.

Jag står för värdefrakt och ansvarar för klockan fram till leverans. Annars är F2F i Jönköping möjligt.

•Mina referenser från tidigare affärer: https://klocksnack.se/threads/lauda.85013/

Hör gärna av er vid frågor!

Tack KS för annonsplats och bra forum!
IMG_4746.jpeg

IMG_4747.jpeg
IMG_4748.jpeg

IMG_4749.jpeg

IMG_4750.jpeg
IMG_4751.jpeg
IMG_4752.jpeg
IMG_4705.jpeg
IMG_4677.jpeg
IMG_4660.jpeg