• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor BB58, svart, länk, filmer på skick

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Pris
32.5, se annons ;)
Returpolicy
Japp, om skick avviker från beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Pris:
32.5 -> bud på 30 som jag inte tog
30 -> bud på 28 som jag inte tog
Helgbump 28 - > bud på 25-6 som jag inte tog

Ska jag gå tillbaka till 32500 igen eller? :D
28 vid snabb affär, då har du gjort en bra deal!

Nytt in, och eftersom jag bara kör en "dyr" klocka i taget får denna BB58 lämna!

IMG_1464.JPG


Swirls och lättare skrap på spännet och ett litet skrap på vänster boettsida vid nära inspektion, men ser riktigt bra ut på handledavstånd. Jag har varit nöjd med skicket när jag burit denna klocka, och jag är hyffsat kräsen.

Mest rättvisande bilder för hur klockan upplevs till vardags är nog dessa två filmer (länkade)



I övrigt är bifogade bilder här, samt i föregående bytesannons (länk), en del av skickbeskrivningen. De fokar mer på att ta fram skvanker som jag inte upplever syns till vardags.

IMG_1465.JPG


Går bra, inom spec.

Fullset, cert stämplat 2018-12-24 (tomteklocka!), således garanti kvar till 2021-06-24.

Är inte i desperat behov av försäljning, så bud på fem lakan under kommer inte gå vägen :)

Postnord värdefrakt via företagscenter. F2F i Östersundstrakten. Förskottsbetalning via Swish.

Lättsålda byten kan vara aktuella. Pengar upp mot mig.

Good guy-tråd:

Hörs!
/Andreas

Tack o bock till KS för allt gratis som är gott!

IMG_1468.JPG
 
Senast ändrad:
Topp