- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Om något är åt skogen så löser vi det som gentlemen!
- Bilder Skickat
- Ja
Pengar är prio, men skulle dock evt. kunna vara intresserad av en Tissot PRX 35 automatic som delbyte!
Klockorna finns i Skåne.
1. En Tudor Black Bay 58, 39mm goodness, kräver ingen vidare introduktion, utan den är en modern klassiker.
Min är från 2019 och går fint, håller tiden väl och där är inga problem med den. Skicket är gott, dock inget nyskick, men heller inga dings. Fullset.
Pris: tänkte mig
Detta är en liten goding som jag är tveksam om jag egentligen vill släppa… 36mm men bärs mer som en 37-38mm tack vare den tunna bezeln. Tunn och fin, med ett Sellita-verk som Oris pillat lite med. Den dryper vintage och är grym om man gillar lite mindre klockor. Kommer på en Oysterlänk som är supertunn och skön. Fullset.
Pris: 15k 14k 13,5k
Seikos ”GMT-SKX” som tog alla med storm för ngt år sedan. Även mig! Älskar ju mina Seikos, men då SKX013 har blivit min go-to Seiko så kändes denna SSK lite för stor. Det sitter dock i huvudet på mig och den bärs ungefär som en 40mm-klocka. Denna är i praktiskt taget nyskick, länken är oanvänd då jag satte min på en gammal SKX-jubilee direkt eftersom jag gillar den härligt rassliga känslan den länken ger. Även skx-länken kan följa med vid smidig affär!
Pris: 3500kr
Senast ändrad: