• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay 36 - Svart

Watchby10

Omega
2-Faktor
Pris
26000
Returpolicy
Klockan är fortfarande under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej klockvänner!
Det är dags att rotera i lådan och nu har turen kommit till min Tudor BB36 modell 79500.
Den är uttagen Juli 2022 så det är gott om garanti kvar (Tudor har 5 år på alla sina klockor efter 2020).
Kommer så klart fullset med låda, garantikort, booklets och price tag.
Detta exemplar är i väldigt fint skick, trots att denna modell anses vara en repmagnet.
Självklart finns det minimal hairlines och de mest påtagliga (om än i mina ögon ganska marginella) är på boettringen ovanför kl 1, en på claspen och en på nedre delen av länken.
Jag har försökt fånga detta på bilderna och vill du ha mer bilder är det bara att säga till.

Denna modell är verkligen ett strapmonster, så för att du skall få ut dess fulla potential så skickar jag med fyra läderband i varierande färger som passar grymt snyggt ihop med denna modell (från Cheapest Nato Straps).

Jag har också en easy link från Steel Works till länken, och det förhöjer verkligen länkens komfort ytterligare.
Den säljer jag separat för 1000 kr om du är intresserad av att lyfta klockan ytterligare (kostar runt 1800 kr ny med frakt och tull etc).

Klockan finns i Gbg-området för f2f-affär med etablerad KS-medlem, annars går det bra att jag skickar mot betalning i förväg. Då bjuder jag på frakt med PostNord Rek Extra.

Frågor och önskemål om fler bilder besvaras gladeligen.

Tack KS för bästa klockforum och annonsplats!


tempImageS0iIY8.png
tempImagec5I6CQ.png
 

Bilagor

  • IMG_2582.jpg
    IMG_2582.jpg
    434.4 KB · Visningar: 35
  • tempImageXZw1iy.png
    tempImageXZw1iy.png
    2.1 MB · Visningar: 37
  • tempImagevS8Rlt.png
    tempImagevS8Rlt.png
    1.7 MB · Visningar: 32
  • tempImagegIAvkK.png
    tempImagegIAvkK.png
    2.3 MB · Visningar: 30
  • tempImagexSB5m6.png
    tempImagexSB5m6.png
    2.9 MB · Visningar: 28
  • tempImage8pPxHh.png
    tempImage8pPxHh.png
    3.7 MB · Visningar: 32
Topp