• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Tudor Black Bay 36

Pris
31000
Returpolicy
Inga returer då det är 4,5 år kvar av garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Har en Tudor Black Bay 36 nye versionen med anthracite tavla. Klockan är köpt av Urmaker Bjerke i Norge. Klockan befinner sig nu i Norge men jag kan fint skicka den från Sverige. Kommer komplett med alla boxar, garantikort och kvitto.

Klockan är i gott skick men det finns en del hairlines på de polerade delarna av klockan.

Specs:
Diameter: 36mm
Tykkelse: 10,7mm
Lug to lug: 44mm
Lug widht: 19mm
T-fit clasp

Klockan finns i Norge men kan skickas från Sverige. Betalning till mitt norska konto, jag står för alla avgifter i förbindelse med överföring. Frakt är inkluderat i priset.

Mina referenser:

IMG_1609.jpeg
IMG_1608.jpeg
IMG_1607.jpeg
IMG_1606.jpeg
IMG_1605.jpeg
IMG_1604.jpeg
IMG_1603.jpeg
IMG_1602.jpeg
IMG_1601.jpeg
 
Topp