• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay 41mm (M79230N) - Full set och toppskick!

Jungelbobo

Cartier
Pris
29000
Returpolicy
Nej om inget annat är överenskommet
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Då min gral plötsligt dök upp och införskaffas så måste jag avyttra en del pjäser i lådan!

Till salu är denna fantastiskt fina Tudor Black Bay med ref M79230N.
Klockan är från Mars 2017 då den plockades ut från butik i England, originalkvitto finns kvar. Detta är modellen med Tudors inhouse-verk vilket visar galet fina specs. 28,800bph, 70h reserv och COSC-certifierat.

Modellen mäter 41mm i diameter och ca 15mm på tjocken.
Klockan är i väldigt fint skick och det finns knappt några hairlines på länk eller case, plast sitter fortfarande kvar på baksidan.
Det enda märket jag har kunnat upptäcka är ett litet märke på inserten men som endast går att se om man vinklar den rätt i starkt ljus och är inget jag stört mig på och då är jag ändå en rätt kräsen person.

Kommer full set med alla boxar, cert och kvitton. Länken passar handleder upp till ca 19cm och det medföljer även ett snyggt svart natoband som är oanvänt.
Så söker du en Tudor BB i fantastiskt skick utan att vara sprillans ny så är detta en grym möjlighet

Kan ses f2f men kan också skicka med försäkrad frakt efter fullständig betalning.


Länk till GG-tråd :) https://klocksnack.se/threads/jungelbobo.123537

Säljes för: 29000:- + ev. frakt.

Klockan har ej använts de senaste veckan och ligger därför i bankfack. Önskas affär f2f så behövs därför någon dags förvarning!

Mvh AB


9.jpg

14.jpg

6.jpg

12.jpg

3.jpg

4.jpg
 
Topp