• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay 54 Blue Lagoon

pelagos1

Silver
2-Faktor
Pris
44.5k
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu en mycket fin BB54 Blue Lagoon M79000-0001.

Klockan är uttagen i augusti -25 och är väldigt sparsamt använd med få spår av användning, endast på den polerade claspen du kan hitta något litet i övrigt toppenskick.

Klockan levereras givetvis fullset med alla boxar, böcker, cert osv.

Bytes mot billigare klocka som jag gärna ser är rimligt prissatt precis som jag tycker min är. Krav är nyare klockor med gällande garanti och kommer fullset.

Klockan finns i Halland/Norra Skåne för f2f annars kör vi värdefrakt på köpares bekostnad och risk.

Vid andra frågor är det bara att skicka ett PM😀

IMG_4532.jpeg
IMG_4533.jpeg
IMG_4534.jpeg
IMG_4535.jpeg
IMG_4536.jpeg
IMG_4537.jpeg

Tillbaka
Topp