• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Tudor Black Bay 54

ByggareBob

Silver
2-Faktor
Pris
33000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjenare.

Går i tankarna att avyttra min trevliga BB54.
Tror inte modellen i sig behöver någon närmare introduktion, om någon mot förmodan har några funderingar kring spec så får man skicka ett DM.

Uttagen hos svensk AD 10/12/2024. Gott om garanti kvar. Kommer fullsett ink kassakvitto. Medföljer även en väldigt fin jubele länk får Uncle straps, samt en halvlänk från Uncle straps.

Skicket är gott enligt mig. Inga dings eller djupare repor. Finns dock gott om hairlines på de polerade delarna samt clasp. Försökt fånga detta på bild.

Pris tänker jag mig 33.000 för ink jubele och halvlänk.

Är uppen för byte nedåt eller i samma prisklass. Typ omega seamaster i svart, Sjöö sandström, Bvlgari osv.

Finns för f2f affär i gbg för medlemmar med goda referenser.

IMG_7825.jpeg
IMG_7826.jpeg
IMG_7824.jpeg
IMG_7828.jpeg
IMG_7820.jpeg
IMG_7817.jpeg
IMG_7816.jpeg
IMG_7818.jpeg

IMG_7815.jpeg
IMG_7805.jpeg
IMG_7804.jpeg
IMG_7810.jpeg