• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay 58 - Blå - BB58 Blue *PRISBUMPAD IGEN EN SISTA GÅNG*

Klando

Omega
Pris
32000 kr
Returpolicy
Ingen vid f2f, 24 h vid frakt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Testar att lägga ut en Tudor Black Bay 58 i blått då den inte kommer till användning.
Klockan i sig behöver väl ingen större presentation men uppkommer frågor om modellen specifik kan jag försöka svara på dem.

Klockan är i bra skick med lite drygt 4 års garanti kvar från Tudor då den är såld i Juli 2020.
Några oundvikliga hairlines på spännet men bortsätt från det så är den väldigt snålt använd. Eventuella märken är fukt eller damm.
Givetvis kommer den full set med samtliga tillbehör. Köparen får även med ett oanvänt blått gummiband från Vanguard, därav priset.
Klockan förvaras i ett kassaskåp men vill du har fler bilder på klockan eller tillbehören så tar jag fram den och skickar.

Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen men aldrig under pågående affär.
Stort tack KS för ett bra forum.

Tidigare: 35 000, 33 000, nu 32 000.

1.jpg

8.jpg

6.jpg
7.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg


2.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg

3.jpg
 
Senast ändrad:
Topp