• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Tudor black bay 58 Blue

ByggareBob

Silver
2-Faktor
Pris
30000
Returpolicy
Efter överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej.

Säljer min trevliga Black Bay 58 i blått utförande. Klockan är uttagen på Bergströms i Malmö 14/10 2020, alltså så är klockan fortfarande under garanti. Kommer fullsett, inklusive kassakvitto och extra lull.

Köptes av mig inför sommaren -23, var då ”oanvänd” enligt tidigare ägare. Därefter upptäckte jag fläckar på tavlan, och fick då denna utbytt på garanti. Med detta så blev det en lång väntan och klockan kom inte till användning förens sent på hösten.

Sedan dess har den använts sparsamt i rotation med annat.

Klockan sitter just nu på en eftermaknadslänk utan nitar, vilket passar klockan väldigt bra. Länken är försedd med orginallås och endlinks vilket ger den ett orginal utseende. Originallänken är komplett ifall man vill montera denna.

Medföljer även ett blått passande gummi från WB.

Kan tänka mig ett byte mot någon billigare klocka + pengar. Framförallt Squale är av intresse.

Finns i gbg trakten för f2f. Kan skickas på köparens bekostnad och risk.

Tackar ks för möjligheten att annonsera.

_DSC4840.jpeg

Spoiler
_DSC4829.jpeg
_DSC4824.jpeg
_DSC4837.jpeg
_DSC4838.jpeg
_DSC4841.jpeg
_DSC4842.jpeg
_DSC4844.jpeg
_DSC4847.jpeg
_DSC4849.jpeg
_DSC4852.jpeg