- Pris
- 46000
- Returpolicy
- Vi löser det
Äh - vi sänker under listpris. Komsi komsi!!
Ny klocka ska finansieras så därför släpper jag en Tudor BB58 Bronze (Boutique Edition) inköpt i Rom i förra året till ett bra pris. Är andra ägaren.
Klockan är i fint skick - sparsamt använd - inga dings eller stora repor. Lite patina men inte mycket att orda om, lätt att återställa med citronbad
. Klockan säljs så klart full-set. Det medföljande Natobandet har blivit vikt av föregående ägare och har därför ett tydligt veck - jag har inte använt natobandet men det går säkert att få till med lite ånga/värme. (Det har tagits i beaktning i prissättningen).
Finns endast att köpa på 4 ställen inom EU och det verkar vara en galen kö på flera år.
Billigaste inom EU på C24 är 70k från gråis (hutlöst...) - i USA ligger de mellan 55 och 65.
Pris: 49.900kr 46 000kr
F2F i Stockholmstrakten eller skickas med Värdefrakt.
Betalning via swish.
Mina omdömen:
Ny klocka ska finansieras så därför släpper jag en Tudor BB58 Bronze (Boutique Edition) inköpt i Rom i förra året till ett bra pris. Är andra ägaren.
Klockan är i fint skick - sparsamt använd - inga dings eller stora repor. Lite patina men inte mycket att orda om, lätt att återställa med citronbad
Finns endast att köpa på 4 ställen inom EU och det verkar vara en galen kö på flera år.
Billigaste inom EU på C24 är 70k från gråis (hutlöst...) - i USA ligger de mellan 55 och 65.
F2F i Stockholmstrakten eller skickas med Värdefrakt.
Betalning via swish.
Mina omdömen:
Bilagor
Senast ändrad: