Måns-Ivar
Basic
- Pris
- 34500
- Returpolicy
- Retur OK om något är uppenbart fel när du mottager klockan. I övrigt ingen retur då klockan är under garanti.
- Bilder Skickat
- Ja
My fellow klocknördar,
P.g.a. annat som lockar så låter jag min Tudor Black Bay 58 gå vidare. Klockan är uttagen i Schweiz december 2020 och köptes oanvänd av mig här på forumet. Tyckte kronan var lite bråkig när jag fick klockan så den är nyss hemkommen från spabehandling hos Tudor (servicekvitto från Bergströms Ur, där den lämnades in, medföljer). Kan således skriva under på att den internationella garantin fungerar fint
Har knapp använt klockan men ger en sjukligt detaljerad spec av skicket:
Klockan kommer med inner- & ytterbox, samtliga papper/garantibevis, kvitto, servicekvitto från Bergströms samt med samtliga länkbitar. Begär 34.500 för det hela. Är tyvärr inte intresserad av byten eller delinbyten då pengarna går till annat. Kan ses F2F i Göteborg eller skicka klockan mot att köparen betalar frakten.
Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar eller vill se fler bilder.
Länk till min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/måns-ivar.90874/#post-3489365
Tack KS för annonsplats & för ett fenomenalt forum!
Mvh
Måns
P.g.a. annat som lockar så låter jag min Tudor Black Bay 58 gå vidare. Klockan är uttagen i Schweiz december 2020 och köptes oanvänd av mig här på forumet. Tyckte kronan var lite bråkig när jag fick klockan så den är nyss hemkommen från spabehandling hos Tudor (servicekvitto från Bergströms Ur, där den lämnades in, medföljer). Kan således skriva under på att den internationella garantin fungerar fint
Har knapp använt klockan men ger en sjukligt detaljerad spec av skicket:
- Mikroskopiska hairlines på övre delen av länken.
- Mikroskopiska hairlines på spännet.
- Ett par enstaka hairlines på polerade ytan på sidan av boetten (de är så små att jag inte lyckades få dem på bild).
- Ett liiitet, liitet märke på kanten av övre vänstra bandhornet, försökte få med det på bild 7, syns bara i visst ljus & vissa vinklar.
- På det stora hela väldigt fint skick (nära nyskick), hoppas att bilderna talar för detta.
Klockan kommer med inner- & ytterbox, samtliga papper/garantibevis, kvitto, servicekvitto från Bergströms samt med samtliga länkbitar. Begär 34.500 för det hela. Är tyvärr inte intresserad av byten eller delinbyten då pengarna går till annat. Kan ses F2F i Göteborg eller skicka klockan mot att köparen betalar frakten.
Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar eller vill se fler bilder.
Länk till min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/måns-ivar.90874/#post-3489365
Tack KS för annonsplats & för ett fenomenalt forum!
Mvh
Måns
Senast ändrad: