• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Tudor Black Bay 58 GMT

M26

Rolex
2-Faktor
Pris
50.750kr
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Tudor BB58 GMT i absolut nyskick, dock så har alla stickers plockats av hos ADn då dom inte släpper klockan från butik i annat skick! Uttagen i mitten av Juni från svensk AD och kommer naturligtvis som fullset. En fantastiskt fin klocka men som av ödets ironi så fick jag direkt efter köpet en möjlighet att förvärva en ytterst limiterad klocka från ett oberoende indiemärke vilket jag inte vågade avstå då det är högst osannolikt att en ny möjlighet kommer infinna sig igen, GMT'n är ju ändå en serieproducerad klocka som jag med största sannolikhet kommer få möjlighet att prova på igen vid ett senare tillfälle.

Bärs mycket bra till skillnad mot Black Bay Pro eller storebror Black Bay GMT där framförallt höjden ställer till det en del enligt min ödmjuka mening, här har Tudor hyvlat av 1,8mm vilket märks oerhört mycket på handleden. Lägger ut klockan till listpris då den i all väsentlig mening är oanvänd, har endast haft den på handleden ett par gånger men det är också allt; länken har aldrig varit ställd.

Pris: 50.750kr
Retur: Ingen retur då det andra köpet skall täckas upp.
Inga byten heller tyvärr pga. ovan angivna orsak.

Tack KS för annonsplats och ett fantastiskt forum!

WATCH SPECIFICATIONS​

Reference: M7939G1A0NRU-0001
  • Five-year Guarantee​

    Five-year transferable guarantee with no registration or periodic maintenance checks required
  • Case​

    39mm stainless steel case with polished and satin finishes
    Lugs: 20mm lug width
    Case thickness: 12.8mm
  • Movement​

    Manufacture Calibre MT5450-U (COSC and METAS certified)
    Self-winding mechanical movement with bidirectional rotor system Integrated GMT function
  • Power Reserve​

    65-hour power reserve
  • Winding Crown​

    Stainless steel screw-down winding crown with the TUDOR rose in relief
  • Waterproofness​

    Waterproof to 200m (660 ft)
  • Bezel​

    24-hour bidirectional rotatable bezel in stainless steel with black and burgundy anodised aluminium insert
  • Dial​

    Black, domed, with gilt applied hour markers
  • Crystal​

    Domed sapphire crystal
  • Bracelet​

    3-link “rivet-style” stainless steel bracelet with polished and satin finishes with TUDOR “T-fit” clasp

IMG_20240626_203156.jpg
IMG_20240626_203111.jpg
IMG_20240626_203121.jpg
IMG_20240626_203134.jpg
IMG_20240626_202924.jpg
IMG_20240626_203043.jpg
IMG_20240626_203216.jpg
IMG_20240626_203305.jpg
IMG_20240626_203321.jpg
IMG_20240626_203430.jpg
IMG_20240617_182012.jpg
 
Senast ändrad:
Topp