• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay 58 - nu 27tkr

Pinsam

Cartier
2-Faktor
Pris
27000
Returpolicy
Nej då klockan är under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
C6FDEEFE-5BDE-42FB-8DE3-674D46E5EA48.jpeg


4B5BACD6-37FC-4A80-9F0F-35176FB72881.jpeg


Allmän info: Tudor Black Bay 58 i fantastiska 39mm, det närmaste man kommer första utgåvan av Rolex Submariner, den utan kronskydd. WR: 200m. Urverket är COSC-certifierat med cirka 3 dagars gångreserv (70h enligt spec.).

Medföljer: Fullset inköpt hos Nymans under februari 2019. Kartong, yttre box, inre box, manualer och Tudors egna Natoband. Medföljer gör även Tropic-bandet på fotot. Observera att klockan inte kommer på länk.

Skick: Några oundvikliga hairlines/swirls men utöver det i fint skick utan dings eller djupa repor. Tunn och ytlig repa på högra nedre bandhorn på borstad yta. Omöjlig att fånga på bild. Syns enbart i vissa ljus.

Betalning: Swish is King! Eventuell värdefrakt bjuder jag på. F2F är OK efter erlagd betalning förutsatt att det är en för mig känd köpare eller en KS-profil med goda referenser.

Pris: 28500kr 27000kr inkl. eventuell värdefrakt.

Se gärna min referenstråd.
 
Senast ändrad:
Topp