• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay 58, svart

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
30000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu dags att avyttra min BB58. Kommer fullset med allt vad det innebär. Uttagen i november 2022 och garanti finns givetvis kvar.

Intressanta byten: Seiko SPB317 / Cartier Tank

Klockan är ingen ”safe queen” - den har faktiskt använts. Det finns naturligt uppkomna märken efter användning. Något som sticker ut är en repa längs kronsidan på boetten, samt repor på bandhorn.

Klockan har nog spenderat lika tid mellan gummi och stållänk. Finns därav mindre, ytliga repor på låset och vissa länkbitar.

Siffrorna på vridringen har även blekts av solen. Personligen tycker jag det ser bättre ut än ”gilt”-färgen. Så klart en smaksak.

Klockan finns i Stockholm säljs helst F2F men kan skickas. Då enligt överenskommelse.

Referenstråd

Önskas fler bilder så ordnar jag det. Se även min referenstråd.
IMG_4385.jpeg
IMG_4384.jpeg
IMG_4386.jpeg
IMG_4387.jpeg
IMG_4388.jpeg
IMG_4389.jpeg
IMG_4390.jpeg
IMG_4391.jpeg
IMG_4393.jpeg
IMG_4394.jpeg
IMG_4392.jpeg
IMG_4395.jpeg
IMG_4396.jpeg
IMG_4397.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp