• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay 58

Pris
33000
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
å, då säljer jag min Black Bay 58. Klockan är inköpt på Nymans 2019, har garanti kvar och kommer så klart i Full Set. Klockan bär obetydliga tecken på att ha använts som vardagsklocka och är att betraktas som i nyskick.

Tudor Black Bay 58 behöver knappast någon introduktion på KS. En modern klassiker som ger mycket klocka för pengarna.

Ref: 79030N
Serienr: 19679XX
39 mm
Vattentät 200 m

Inga byten. Jag ber dessutom om att slippa en massa oseriösa bud.

Klockan finns i Umeå men jag skickar den gärna efter erlagd betalning. Jag lägger den också på Blocket om man vill använda deras betaltjänst. Annars löser vi det via Swish.

36000 sek inklusive försäkrad frakt.

Kolla gärna mina referenser på: threads/mrseamaster69.176216

Bilagor

• IMG_1608.jpg
    IMG_1608.jpg
    615.6 KB · Visningar: 64
  • IMG_1611.jpg
    IMG_1611.jpg
    568.5 KB · Visningar: 63
  • IMG_1610.jpg
    IMG_1610.jpg
    490.7 KB · Visningar: 64