- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer härmed en mycket fin och välbevarad Rolex Explorer 114270 D serie med box, cert och certhållare. Boetten är väldigt skarp, jämn och fin. Det finns lite hairlines på länken och de polerade delarna, men absolut inget djupt och man får anstänga sig bra för att se det. Fler bilder finns från förra annonsen här: https://klocksnack.se/threads/114270-d-serie-mint.179643/
Pris Rolex: 70k OBRO
Klocka nummer två är en Tudor Black Bay 58 Blå fullset med uppdaterad länk från Tudor Ranger (mikrojustering i låset och inga fejknitar). Uttagen januari 2022 hos AD i Stockholm. Lättare spår av användning finns enligt bilder, främst på boettsidorna. Inga dings osv.
Pris Tudor BB58: 35 000kr
Klocka nummer tre är en Cartier Santos medium. Uttagen i april -22 och levereras givetvis fullset. Dessutom ingår två extra originalläder (brunt och blått). Det finns små hairlines på bezeln, men i övrigt är den i kanonskick. Jag har verkligen tagit så ocharmiga foton jag kan för att alla små hairlines ska synas. I verkligheten syns dessa i princip inte alls.
Pris Cartier: 66k OBRO SÅLD!
F2F möjlig i Göteborgsområdet. Annars postens värdefrakt.
Cartier Santos Medium
Pris Rolex: 70k OBRO
Klocka nummer två är en Tudor Black Bay 58 Blå fullset med uppdaterad länk från Tudor Ranger (mikrojustering i låset och inga fejknitar). Uttagen januari 2022 hos AD i Stockholm. Lättare spår av användning finns enligt bilder, främst på boettsidorna. Inga dings osv.
Pris Tudor BB58: 35 000kr
Klocka nummer tre är en Cartier Santos medium. Uttagen i april -22 och levereras givetvis fullset. Dessutom ingår två extra originalläder (brunt och blått). Det finns små hairlines på bezeln, men i övrigt är den i kanonskick. Jag har verkligen tagit så ocharmiga foton jag kan för att alla små hairlines ska synas. I verkligheten syns dessa i princip inte alls.
Pris Cartier: 66k OBRO SÅLD!
F2F möjlig i Göteborgsområdet. Annars postens värdefrakt.
Cartier Santos Medium
Senast ändrad: