- Pris
- 27000
- Returpolicy
- Inom 3 dagar oavsett anledning, köparen står för ev frakt
- Bilder Skickat
- Ja
Tudor Black Bay 58 uttagen 2021.
Klockan är i gott bruksskick med hairlines från normal användning. Det mest synliga finns på boettens högra sida (se bild).
Observera:
Certifikatet saknas. Det försvann enligt tidigare ägare i samband med ett garantiärende (smuts under glaset). Följande papper som styrker äkthet och historik medföljer dock:
• Kvitto på köp från AD
• Kvitto på garantiärende
• Kvitto på utfört trycktest
Jag har inte mätt upp exakt gångavvikelse men har inte upplevt några konstigheter med funktioner eller tidshållning.
F2F i Stockholm prioriteras. Om det inte är möjligt kan klockan skickas med Postnord Värde på köparens bekostnad och risk.
Om du har frågor eller vill se fler bilder är det bara att höra av dig.
Länk till min GG-tråd:
Klockan är i gott bruksskick med hairlines från normal användning. Det mest synliga finns på boettens högra sida (se bild).
Observera:
Certifikatet saknas. Det försvann enligt tidigare ägare i samband med ett garantiärende (smuts under glaset). Följande papper som styrker äkthet och historik medföljer dock:
• Kvitto på köp från AD
• Kvitto på garantiärende
• Kvitto på utfört trycktest
Jag har inte mätt upp exakt gångavvikelse men har inte upplevt några konstigheter med funktioner eller tidshållning.
F2F i Stockholm prioriteras. Om det inte är möjligt kan klockan skickas med Postnord Värde på köparens bekostnad och risk.
Om du har frågor eller vill se fler bilder är det bara att höra av dig.
Länk till min GG-tråd:
Senast ändrad: