- Pris
- 28500 SEK
- Returpolicy
- Ej retur vid f2f. Vid distans: 72h från uthämtning om klockan ej motsvarar beskrivning där bilder ingår.
- Bilder Skickat
- Ja
Tudor Black Bay 58 (m79030n-0001)
Prisidé: 28 500 SEKReferens/modell: Tudor Black Bay 58, 39 mm (m79030n-0001)
Årtal: 2020-12
Fullset: Ja
Nyligen servad på garanti: december 2025
Skick
Se bilder. Ett par längre repor på ena sidan (ej särskillt djupa). I övrigt upplever jag den i bra använt skick. Hairlines på polerade ytor och spår från skrivbordsdykande.Urverk / gång
Manufacture Calibre MT5402 (COSC).Lämnad till Krons 2025-10-29 då den gick ca -8 s/dygn; fick “service” som svar på vad som gjorts. Har kvitto där det står “96 Service/reparation”, men har inte fått mer detaljer. Den servades/åtgärdades på garanti i december 2025. Mättes upp i butik på timegrapher och låg då väl inom COSC. Mätte även själv liggande under 48 h och låg väl inom COSC.
Tillbehör
Uncle Seiko Executive-länk med Uncle Seiko-spänne (conversion kit för att använda Tudor-spännet finns att köpa för 19 USD, exkl. frakt/tull). Värderar extralänken ~1 000 SEK.Allmänt
Köpt av AD i Barcelona (via kompis som bud) och jag är enda ägaren. Klockan behöver nog knappast någon närmare presentation. Jag säljer då jag är sugen på att testa en Pelagos 39. Har till stor del kört klockan på tropic och US-länken, så originallänken är relativt skonad.Hojta vid frågor eller om du vill ha fler bilder.
Affär
Helst F2F: bor i söderort Stockholm samt vistas regelbundet i City. Ser gärna kontohistorik och GG-tråd för F2F. Min egen GG-tråd är något tunn men hoppas kunna visa att jag är hyvens om det skulle vara något hinder: https://klocksnack.se/threads/cym0ney.194673/Kan skickas på köparens risk och efter full betalning via Swish, men då ska det kännas bra åt båda hållen innan.
Tack för annonsplats och kul+trevligt forum!