Bagarbengtson
Basic
- Pris
- 25.000 kr
- Returpolicy
- nej
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min Tudor black bay, 79230N, full set, uttagen av mig på Nymans ur oktober -18. Medföljer ett fint gummiband från Vanguard straps
Pris: 25000:-
f2f i Stockholm, betalning via Swish
Skick: Något stötmärke på vridringens ytterkant, claspen har lite tydligare hairlines. Lite märken på bandhornens undersida efter ett gäng bandbyten. Har försökt dokumentera det på bilderna som följer. (Tycker själv att dessa märken inte är särskilt synliga om man inte letar efter dom i bra ljus)
I övrigt i bra skick, inga märken på glaset.
Urverk: Automatiskt och går hur bra som helst, sist jag kollade under våren gick den +1 sek på två veckor. (Reserverar mig för ifall den ändrat sig sen dess)
En riktig pärla och en av de mest prisvärda sportklockorna där ute. (enligt mig)
WR: 200 meter
Glas: Safirglas
Mått:
41 mm diameter
22 mm luggar
14,8 mm tjocklek
50 mm lugg till lugg
Garanti: Till Oktober 2023
Inga byten tyvärr då jag lagt beställning på ny klocka
Väl mött och tack KS för ett underbart forum och annonsplats!
Pris: 25000:-
f2f i Stockholm, betalning via Swish
Skick: Något stötmärke på vridringens ytterkant, claspen har lite tydligare hairlines. Lite märken på bandhornens undersida efter ett gäng bandbyten. Har försökt dokumentera det på bilderna som följer. (Tycker själv att dessa märken inte är särskilt synliga om man inte letar efter dom i bra ljus)
I övrigt i bra skick, inga märken på glaset.
Urverk: Automatiskt och går hur bra som helst, sist jag kollade under våren gick den +1 sek på två veckor. (Reserverar mig för ifall den ändrat sig sen dess)
En riktig pärla och en av de mest prisvärda sportklockorna där ute. (enligt mig)
WR: 200 meter
Glas: Safirglas
Mått:
41 mm diameter
22 mm luggar
14,8 mm tjocklek
50 mm lugg till lugg
Garanti: Till Oktober 2023
Inga byten tyvärr då jag lagt beställning på ny klocka
Väl mött och tack KS för ett underbart forum och annonsplats!
Senast ändrad: