- Pris
- 37500kr (39500kr) (Inkl värdefrakt) - Sänkt
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
NOS , inplastad
Tudor Black Bay Metas 79210CNU 41mm Black
Fullset
Black Ceramic
Modell: 79210 - CNU
Metas Certifierad, första Tudor som blev just detta! 70h gångreserv enligt spec
NOS, oanvänd men uttagen Mars 2022 enligt cert men oanvänd med plasten kvar på sidorna, kan ev. ha varit demoex, minimala spår kan finnas, inget jag sett dock, bandet kanske bytts tex.
Jag har köpt den oanvänd och inte använt den.
Ingår:
Ytterbox ( + vit pappask, syns ej i bild)
Innerbox
Tudor Tag
Tudor Nato (med extra springbars)
Tudor Hybrid läder/gummi, tror den klarar upp mot 18-19cm arm, ska enligt rykte finnas en längre att köpa också, är detta viktigt får jag kolla detta.
Cert och 2 manualer
Mer info:
https://www.tudorwatch.com/en/watches/black-bay/m79210cnu-0001
Jag har köpt denna som present till mig förra året när jag fyllde år men förmår mig inte att plasta av den och börja använda den, och eftersom jag inte har använt den eller har några minnen till den, så kan jag lika gärna släppa den, också påväg mot avveckling av klockhobbyn.
Pris: 37500kr (39500kr) (Inkl postnord värdefrakt) Listpris just nu 56700kr
Ställ gärna frågor
Bytes? Omega 2254.50 eller liknande 41-42mm SMP Omega, Tudor 79220R, eller visst testa vem vet, men helst sälj.
Tack till KS för annonsplats
Förvaras på jobbet och skickas 1-3 dagar efter betalning med Värdefrakt (ingår)
ångerrätt: enligt överenskommelse, men ingen kläm och känn bytesrätt utan det är om nåt är helknas endast.
Behåller rätten att sälja till någon med många omdömen och dra tillbaka annonsen, dock ej under pågående affär.
Tudor Black Bay Metas 79210CNU 41mm Black
Fullset
Black Ceramic
Modell: 79210 - CNU
Metas Certifierad, första Tudor som blev just detta! 70h gångreserv enligt spec
NOS, oanvänd men uttagen Mars 2022 enligt cert men oanvänd med plasten kvar på sidorna, kan ev. ha varit demoex, minimala spår kan finnas, inget jag sett dock, bandet kanske bytts tex.
Jag har köpt den oanvänd och inte använt den.
Ingår:
Ytterbox ( + vit pappask, syns ej i bild)
Innerbox
Tudor Tag
Tudor Nato (med extra springbars)
Tudor Hybrid läder/gummi, tror den klarar upp mot 18-19cm arm, ska enligt rykte finnas en längre att köpa också, är detta viktigt får jag kolla detta.
Cert och 2 manualer
Mer info:
https://www.tudorwatch.com/en/watches/black-bay/m79210cnu-0001
Jag har köpt denna som present till mig förra året när jag fyllde år men förmår mig inte att plasta av den och börja använda den, och eftersom jag inte har använt den eller har några minnen till den, så kan jag lika gärna släppa den, också påväg mot avveckling av klockhobbyn.
Pris: 37500kr (39500kr) (Inkl postnord värdefrakt) Listpris just nu 56700kr
Ställ gärna frågor
Bytes? Omega 2254.50 eller liknande 41-42mm SMP Omega, Tudor 79220R, eller visst testa vem vet, men helst sälj.

Tack till KS för annonsplats
Förvaras på jobbet och skickas 1-3 dagar efter betalning med Värdefrakt (ingår)
ångerrätt: enligt överenskommelse, men ingen kläm och känn bytesrätt utan det är om nåt är helknas endast.
Behåller rätten att sälja till någon med många omdömen och dra tillbaka annonsen, dock ej under pågående affär.
Senast ändrad: