• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay Blue -14 (Ny prisbump)

korvaza

Omega
Hej,

Har en Tudor Black Bay Blue, 79220B, till salu. Klockan är köpt av mig från en tysk handlare men certet är stämplat i Spanien 20-09-2014. Jag är första ägaren till klockan och har endast haft den ett par månader. Den har några mindre repor vid övre högre bandhorn samt lite smårepor på claspen, sånt som tyvärr inte går att undvika. Den har en svart/röd box, som enligt uppgift ska vara orginalbox när den säljs i Spanien. Det blåa natobandet finns även självklart med!

Priset sätter jag till 18500:- (20k) , affären görs helst F2F men kan skickas efter diskussion. Jag är bosatt i straxt utanför Örebro och kan leverera till Örebro, Karlstad, Västerås, Norrköping och Stockholm. Då affären görs F2F finns ingen returmöjlighet. Swish föredras som betalningssätt.

Byten är eventuellt intressant och då med fördel Rolex eller Panerai. kan tänka mig att lägga pengar mellan.

IMG_7983.JPG
IMG_8136.JPG
IMG_8137.JPG
IMG_8139.JPG



Kontakta mig gärna vid frågor :)

/Karl
 
Senast ändrad:
Topp