• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay Blue 79220B -14 Prisbump (18/9)

Fullset Tudor Black Bay Blue 79220B uttagen hos Italiensk AD November 2014. Klockan går fint och har garanti kvar till november. Uppmätt över ett dygn ca -2 sek.

Klockan har spår av användning men är på det stora hela i fint skick. Ett litet märke på utsidan av höger bandhorn. Litet märke på bezel. Även märken på baksidan av bandhornen efter byten av band. Ytterligare några små märken och så lite hairlines såklart. Har försökt fota allt så gott det går och jag kan skicka fler bilder vid önskemål!

Klockan finns i Malmö för F2F. Kan även skickas med postnords värdefrakt på köparens bekostnad.

Jag har inga referenser från tidigare försäljningar men hoppas att det här blir den första av många positiva. Ingen retur då klockan fortfarande är under garanti. Betalning enbart via Swish. Förbehåller mig rätten att välja vem jag säljer till.

Tack till KS för annonsplats!

Pris: 20.000:- 19.500:- 19.000:- 18.500:-

IMG_1904.JPG
IMG_1905.JPG
IMG_1906.JPG
IMG_1907.JPG
IMG_1908.JPG
IMG_1909.JPG
IMG_1913.JPG
IMG_1914.JPG
IMG_1916.JPG
IMG_1920.JPG
IMG_1921.JPG
 
Senast ändrad:
Topp