• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay Blue 79220B - NYA BILDER OCH LÄGRE PRIS!

Gverra

Basic
DSCF9001.jpg
DSCF8980.jpg
DSCF8984.jpg
DSCF9002.jpg
DSCF8840.jpg

Tudor Black Bay Blue 79220B

Det är med visst magont som jag släpper iväg vad som jag trodde skulle bli min "second in command" efter min Aqua Terra. Min BB har helt enkelt inte fått den användning den förtjänar under den perioden jag har ägt den och får därför gå vidare. Denna höjdare är originalversionen med ros på urtavlan.

Köpt sommaren 2016 här på forumet efter en smidig affär med Oli. Uttagen i november 2015 hos en portugisisk AD. Sparsamt använd under den perioden jag ägt den (kanske någon dag varannan vecka i genomsnitt). Jag har försökt ta så rättvisande bilder som möjligt, men fler kan givetvis ordnas.

Nu till elefanten i rummet: utöver köpet har jag inga genomförda affärer här på Klocksnack och har lurkat mest. Jag brukade sälja och köpa klockor för en massa år sedan på Timezone och Watchuseek men det är nog mindre intressant nu för tiden. Föreslår därför i första hand F2F här i Stockholm. I annat fall kan jag tänka mig att skicka klockan innan betalning förutsatt att köparen har goda referenser här på KS. I så fall står köparen för frakten. Hoppas det låter som en hygglig lösning som överbygger eventuella brister i tillit :)

Skick: Se bilder för skick. I huvudsak hairlines på länk och boett. Jag har märkt två stycken brister:
1) Ett märke på sidan av boetten.
2) En mindre inbuckling på virdningen ovanför lumepluppen.
Jag har justerat priset nedåt mot bakgrund av detta.
Medföljer: Fullset inkl Tudors egna NATO och cert.
Retur: 48 timmar om beskrivningen inte stämmer.
SISTA PRIS! 21 000 kr 19 000 kr. Lägre än så behåller jag hellre klockan :)
Byten: Med pengar åt köparens håll är jag intresserad av Panerai PAM 111 eller 177, Cartier Santos eller Santos Galbee med automatiskt verk i stål på länk (ej Santos 100), en modern (1990-talet eller senare) Rolex GMT Master i stål på jubilee-länk (oysterlänk går också bra i andra hand), IWC Ingenieur med svart urtavla.

Byten med pengar åt mitt håll: Sinn U1 med grå vridning.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp