• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay Bronze 79250BM

lejake

Omega
2-Faktor
Allt är inte guld som glimmar, men brons gör det om ljuset är det rätta. :)
Till salu, en Tudor Black Bay Bronze, utplockad från spansk AD i juli 2016, köpt av mig från annan forummedlem i januari 2017. Garanti alltså i ett år till (2018).
I övrigt, full set med box, papper, och tillhörande senapsnato förutom orignalarmband i läder. Klockan tickar på fint och håller tiden bra, den skäms inte heller för att ligga utanför windern ett bra tag med dess gångreserv på ca 70h.

Klockans skick är riktigt bra, (om än inte nyskick), den har använts.
För att vara superövertydlig, det finns två märken på boetten som syns i vissa ljus (se bild nedan, väldigt svårt att få med på kamera) men som i alla fall av mig betecknas som en del av den fantastiska bronspatinan, samt lite ludd på ena hålet av natot.

En klocka jag gärna hade behållit och åldrats med, men mina 15,5cm-handleder vill tydligen annat.
Pris 27000:- swishat. F2F i Stockholmstrakten, ej retur. Kan även skickas inom Sverige på köparens risk, då returrätt enl ök.
Inga byten aktuella.
Finns referenstråd här;
https://klocksnack.se/threads/lejake.18782/
bronzemain.jpg
bronzevass.jpg
bronzeshoes.jpg
bronxetwixt.png
bronzebox.jpg
 

Bilagor

  • bronxzemarken.jpg
    bronxzemarken.jpg
    239.4 KB · Visningar: 128
  • 2017-07-31 19.41.13.jpg
    2017-07-31 19.41.13.jpg
    200.2 KB · Visningar: 114
Senast ändrad:
Topp