• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay Red 79220R 15.000 kr

dekadent

Omega
2-Faktor
Till salu är en Tudor Black Bay Red 79220R på läder, inköpt på Krons 2012-09-19, originalkvitto medföljer. Jag är första och enda ägaren. Aldrig servad, går ca -3 sekunder/dygn. Klockan är i välanvänt men gott bruksskick. Boetten har ytliga repor på de polerade sidorna och tydliga spår av amatörmässiga bandbyten på undersidan av bandhornen. Dock inga djupare repor, nicks eller dings så inget en polering inte skulle lösa. Glaset är helt fritt från repor. Vridringen utan glapp.

Läderbandet har två extra hål amatörmässigt gjorda och den flyttbara bandhållaren är fastlimmad för att passa perfekt på en handled på ca 17 cm. Läderbandet har även slitagemärken närmast boetten efter två mellanrumsinlägg som medföljer. Dessa är inköpta från http://www.smartyendlinks.com. Natobandet har kortats något och eldförseglats för att bättre passa en smalare handled. Medföljer gör även ett original Tudor gummiband, inköpt här på forumet, som passar till viklåset som sitter på läderbandet. Gummibandet var dock 24 mm brett och har därför trimmats på ett amatörmässigt sätt med skalpell för att passa mellan bandhornens 22 mm. Till sist medföljer ett 22 mm Bond-Nato från Timefactors i originalskick.

Cert, originalkvitto, box, innerkartong och ytterkartong.

Affären görs för din och min trygghet endast upp face to face på min arbetsplats i Stockholm där du får möjlighet att noggrant granska klockan och tillbehören. Ingen retur efter detta. Betalning enbart via Swish.

Med anledning av att tillbehören har modifierats sätter jag priset till 15.000 kr.

IMG_0037.png IMG_0038.png IMG_0039.png IMG_0046.png IMG_0078.png IMG_0050.png IMG_0069.png IMG_0061.png IMG_0072.png IMG_0102.png IMG_0109.png IMG_0083.png IMG_0250.png IMG_0632.png IMG_0192.png

Tack för forumet och för möjligheten att få annonsera!
 
Topp