• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay Red (PRISDUMP)

Starillusion

Cartier
Pris
24800
Returpolicy
F2f: nej
Skickas: ja i 24h
Bilder Skickat
  1. Ja
Hejsan, tänkte sälja min Tudor Black bay (färg röd). köpte den nyligen då jag ville ha färg i samlingen men jag fick upp ögonen för något annat så denna får lämna redan.

Klockan är väldigt lite använd och kommer med plasten kvar på vissa delar. Allt är i sin ordning vill säga boxar, cert, klockan samt ett extra band och extra länkar. Obs nya inhouse uret MT5602.
Med tanke på att den är ganska nyligen inköpt hos AD så är det ca 1år och 11månader garanti kvar. Där av ingen retur, om inte den skickas så är det 24h retur om det inte stämmer överens med bilder och det jag skriver.
Affär f2f i sthlm, ska den skickas så är det bara förskotts som gäller.

Byte kan vara av intresse plus eller minus någon tusenlapp för någon part.

Vid frågor så dra gärna ett PM, Tack tills vidare och ha en trevlig dag. Mvh

  • Artikelnummer: 79230R-72060
  • Urverk: Automatiskt (Nya inhouse MT5602)
  • Boett: Rostfritt stål
  • Urtavla: Svart
  • Glas: Safirglas
  • Armband: Länk i Rostfritt stål
  • Mått: 41,00 mm
  • Vattentät till: 200 meter
  • Pris: 4/1: 28 000:- 18/1: 26 500:-
  • NU: 24 800:-
  • Nypris hos Nymans ca: 33k
    DSC_0007.JPG
    DSC_0024.JPG

  • DSC_0059.JPG


    DSC_0060.JPG
 
Senast ändrad:
Topp