• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay S&G 2017 prisbump

Tärnan

Cartier
Pris
26000SEK
Returpolicy
Ej vid F2F, ev. vid distansköp men jag kommer att prioritera F2F. Retur i så fall endast om den ej motsvarar beskrivet skick.
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump tid. 26000, nu 25000
Haft den här bara någon månad men den klickar ej med mig, vill tillbaka till Omega. Annars superfint ur.

Modell: Tudor Black Bay Heritage S&G
Referens: 79733N
Urverk: Inhouseverket
Färg:
Svart med inslag av äkta guld på bezel samt kronan med Tudor rosen.
Material: Stål samt läderband
Uttagen: 2017-12-02
Fullset: Ja, kommer med ytterkartong, box, certifikat,manual, original extra natostrap samt extra band i sail-cloth.
Skick:
Mycket bra skick, som brukligt någon mindre swirl efter deskdive men i huvudsak mycket fin. Generellt fin och väl omhändertagen. Nyligen kontrollerad av Rob Engström avseende gångreserv = OK.
Se bilder för skick, begär fler om du vill.
Byten:
Nej, såvida du inte har en blå omega aqua terra.
Finns i: Stockholm och affär görs upp på mitt jobb eller ök alt skickas. Ingen retur vid f2f. Ev. retur vid distansköp men jag kommer att prioritera f2f. Om du har goda referenser här på klocksnack kan vi göra upp affären efter ök.
Betalning och frakt: Betalning i förskott vid distansaffär, skickas som värdeförsändelse på köparens bekostnad och risk. Har goda referenser här på Klocksnack, kolla goodguys fliken under mitt nick.
IMG_0603.jpg
IMG_0604.jpg
IMG_0606.jpg
IMG_0607.jpg
IMG_0608.jpg
fullsizeoutput_c39.jpeg
fullsizeoutput_c36.jpeg
IMG_0610.jpg

 
Senast ändrad:
Topp