• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Black Bay

Igge

Panerai
Hej,

Säljer eller byter en i princip ny Tudor Black Bay på deras vintage läderarmband med viktlås? Det ingår även ett svart typ NATO-band. Klockan är Inköpt hos Rob Engström i Stockholm den 16 oktober 2013? Självklart komplett med allt som hör till (kvitto, cert, box, ytterbox, instruktionsbok, mm). Namnet på Certifikatet är inte ifyllt (dvs. mitt namn, så det är fritt köparen att fylla i sitt eget namn).
Finns små spår av användning på sidan som går att se om man tittar noga, annars tipptopp skick.

Jag är intresserad av Rolex Submariner 116610LN eller Explorer 2 216570 vit.

Ser helst att affären sker F2F. Finns i Stockholm.

OK, utryckte mig otydligt.
Certet är stämplat av RobE, men mitt namn är inte ifyllt på kortet, så det slipper ni.


Försäljningspris 19.000:- 18.000:- / Bytesvärde 20.000:-

Så nytt pris, prutat å klart. Bara att slå till...

mZxsMe1.jpg


y7YgL7y.jpg

4tyS3vi.jpg


MY5k3Gx.jpg


Hälsningar
/i


*** SÅLD ***
Kommer sakna dig lite :sorry:
 

Wi

NLA
2-Faktor
"Namnet på Certifikatet är inte ifyllt" - Menar du att certet inte är stämplat av RobE? Mao har klockan ingen garanti?
 
Topp