Jesper Fredson
Rolex
Vad tycker folket om denna? Själv tycker jag den är sjukt fin och kommer nog köpa
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den är riktigt läcker! Jag hade dock gärna sett någon typ av vridbar ring för att behålla mer av DNA-t från de större Blackbay!![]()
Den ser grym ut, lovar gott den där, blir förmodligen ett köp![]()
Antar att du menar 556? 356 har ju inga likheter med denna alls.Får lite känsla av att bezelen fattas, lite sinn 356 över det![]()
grymt sugen på att köpa en sådan på länk! någon som vet när den kan tänkas landa i våra butiker?![]()
grymt sugen på att köpa en sådan på länk! någon som vet när den kan tänkas landa i våra butiker?![]()
Tjusigt =D
356 och 556 är ju båda betydligt snyggare än sina bezel ditonFår lite känsla av att bezelen fattas, lite sinn 356 över det![]()
Väntar med spänningPå länk är det enda som gäller för mig med![]()
Jag föll pladask när jag såg den måste jag erkänna. I ett Basel med för mig, idel besvikelser, så kändes denna som en skön befrielse! Jag har inte riktigt medlen då frun fyller 40, att köpa nytt. Men jag ska hålla koll när de börjar komma ut begagnade.
36 mm är så nätt, rätt och sportigt![]()
Ja så kan det absolut vara. Den som lever får seDet värsta är väl att dessa kommer GP-förare runt 20 begagnade, då lägger jag hellre som 4 extra för en ny![]()